Pathways to reading acquisition : effects of early skills, learning environment and familial risk for dyslexia
Pathways to reading acquisition : effects of early skills, learning environment and familial risk for dyslexia
https://jyx.jyu.fi/dspace/b...f?sequence=1
(Varastokirjasto)
Hae kokoteksti
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
53, [79] sivu : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä : distributor: University Library of Jyväskylä,
2007
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, psykologia |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 325. Jyväskylä longitudinal study of dyslexia |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä University Printing House) |
Lisätiedot | Minna Torppa |
Verkkoaineisto |
978-951-39-3102-5 |
ISBN |
978-951-39-3019-6 nidottu 978-951-39-3102-5 PDF |
Hae kokoteksti |