Opetus ja oppiminen tieteellisessä yhteisössä = Learning and teaching in scientific community
Finna-arvio
Opetus ja oppiminen tieteellisessä yhteisössä = Learning and teaching in scientific community
Tallennettuna:
Ulkoasu |
vi, 157, [8] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Lisäpainokset: [2. p. 1991]. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Kasvatustieteiden tutkimuslaitos,
1990.
|
Sarja | Kasvatustieteiden tutkimuslaitoksen julkaisusarja, B, Teoriaa ja käytäntöä = Pedagogiska forskningsinstitutet. Publikationsserie B. Teori och praxis, ISSN 0782-9817; 58. |
Luokitus |
nlm LB 2300 nlm L Muisti (udkf 159.953) Akateeminen koulutus. Korkeanasteen koulutus. Korkeakoulutus (udkf 378) udkf 371.13 udkx 001.89 udkx 159.95 udkx 159.953.5 udkx 37 udkx 37.01 udkx 37.046.4 udkx 371.3 udkx 378.12/.14 udkx 378.14 udkx 378.147 udkx 378.147:159.953.5 udkx 658.34 udkx 378.1 Yliopistot. Korkeakoulut (ykl 38.4) |
Aiheet | |
Lisätiedot | toimittaneet = (eds.) Pentti Hakkarainen, Annikki Järvinen, Anita Nuutinen |
ISBN |
951-680-455-1 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Ammatillisen orientaation kehittyminen päivähoitoalan koulutuksen aikana Tutkimusprosessi opetuksen ja oppimisen paradigmana : kokemuksia seminaariopetuksesta Mitä sosiologia vaatii? Systeemiajattelu Yliopiston laitosten sisäinen kehittäminen ja LATO -projekti Miten tutkimuksen teko voi palvella opettajaksi oppimista? Kasvatustieteellisen peruskoulutuksen ja tutkijankoulutuksen suhde Oppimisprosessinäkökulma teorian ja käytännön kohtaamiseen yliopistollisessa täydennyskoulutuksessa Tuntemuksesta ja tietämyksestä asiantuntemukseen Opettajankoulutuksen merkitys opettajaksi oppimisessa : uran eri vaiheissa olevien opettajien arviointia koulutuksestaan opettajan työn asettamien haasteiden valossa Korkeakoulututkimuksen antropologiaa |
Hae kokoteksti |