Evaluation of customer service in the academic library : Libraries of Kymenlaakso Polytechnic, Helsinki School of Economics and Business Administration and Leeds Metropolitan University
Finna-arvio
Evaluation of customer service in the academic library : Libraries of Kymenlaakso Polytechnic, Helsinki School of Economics and Business Administration and Leeds Metropolitan University
Tallennettuna:
Ulkoasu |
97 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
Edita,
1999.
|
Sarja | Publications of higher education evaluation council, 14. Publications of higher education evaluation council (Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja), 14:1999. Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja, 14:1999. Publications of Higher Education Evaluation Council, 14:1999. Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja, 1999, 14. |
Luokitus |
udkx 378.6 udkx 377.5(480.51) udkx 37 udkx 658.56 udkx 027.7 Ammattikoulutus. Ammatillinen koulutus (udkf 377) Akateeminen koulutus. Korkeanasteen koulutus. Korkeakoulutus (udkf 378) Kirjastotoimi. Kirjastotiede (udkf 02) Kirjastonhoito. Kirjastotekniikka (ykl 02.3) Kirjastotoimi. Kirjastotiede. Informatiikka (ykl 02) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Iiris Kuusinen & Maria Nurminen ; [translation: Tarmo Ahvenainen] ; [figures: Juhani Dufva & Maria Nurminen] |
ISBN |
951-37-3050-6 nidottu |
Hae kokoteksti |