Evaluation of customer service in the academic library : Libraries of Kymenlaakso Polytechnic, Helsinki School of Economics and Business Administration and Leeds Metropolitan University
Finna rating
Evaluation of customer service in the academic library : Libraries of Kymenlaakso Polytechnic, Helsinki School of Economics and Business Administration and Leeds Metropolitan University
Saved in:
Physical Description |
97 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Language |
English |
Language of Original Work |
Finnish |
Publisher |
Helsinki :
Edita,
1999.
|
Series | Publications of higher education evaluation council, 14. Publications of higher education evaluation council (Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja), 14:1999. Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja, 14:1999. Publications of Higher Education Evaluation Council, 14:1999. Korkeakoulujen arviointineuvoston julkaisuja, 1999, 14. |
Classification |
udkx 378.6 udkx 377.5(480.51) udkx 37 udkx 658.56 udkx 027.7 Ammattikoulutus. Ammatillinen koulutus (udkf 377) Akateeminen koulutus. Korkeanasteen koulutus. Korkeakoulutus (udkf 378) Kirjastotoimi. Kirjastotiede (udkf 02) Library management. Library techniques (ykl 02.3) Libraries. Library science. Informatics (ykl 02) |
Subjects | |
Additional Information | Iiris Kuusinen & Maria Nurminen ; [translation: Tarmo Ahvenainen] ; [figures: Juhani Dufva & Maria Nurminen] |
ISBN |
951-37-3050-6 nidottu |
Get full text |