Koulutuksen lumo : retoriikka, politiikka ja arviointi
Finna-arvio
Koulutuksen lumo : retoriikka, politiikka ja arviointi
Tallennettuna:
Ulkoasu |
384 sivua : kuvitettu ; 22 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Myös verkkokijana Ellibs |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Reijo Raivolan kunniaksi toimitettu juhlakirja. |
Julkaisija |
[Tampere] :
Tampere University Press : TAJU [jakaja],
2002
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Vammala] : Vammalan kirjap.) |
Lisätiedot | Risto Honkonen (toim.) |
Verkkoaineisto |
951-44-5497-9 |
ISBN |
951-44-5395-6 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
A0736432 |
Kontrolloimaton nimeke |
Retoriikka, politiikka ja arviointi Elinikäisen oppimisen retoriikka ja vallankäyttö Työssä oppimisen retoriikat : teknisen funktionalismin korvaajia vai täydellistäjiä? Ilmaan propattu : toiveiden rationalismi koulureformien diskursiivisena perustana Koulutuksen yhteiskunnalliset tehtävät kasvatussosiologisena konstellaationa Kansallisen koulutuspolitiikan loppu? Markkinasuuntautunut aikuiskoulutuspolitiikka Suomessa : uudellen arvioinnin aika Korkeakoulutuksen monimuotoistuminen ja yksittäisen korkeakoulun profiili Oppiminen tavoitteena : näkökulmia eräisiin keskeisiin teorioihin Länsisaksalaisen uudelleenkasvatusprojektin koulutuspoliittiset tavoitteet : demokratia ja tasa-arvo Voidaanko koulujärjestelmää arvioida kansallisella tasolla? Onnistuuko amerikkalainen takaisinsyöttö suomalaisessa yliopistossa ?. Osaamisen arviointi Testaaminen ja laadun käsite Yhdysvaltain koulutuksessa Evaluaatio hallinnan välineenä Vetailevan kasvatustieteen diskurssin historiallistaminen Voluntarismista kumppanuuteen : vertailevasta kasvatustieteestä näkökulma nuorisotyön syntyyn Peruskoulutus Saharan eteläpuolisen Afrikan maissa 1990-luvulta 2000-luvun alkuun : vanha tarina, mutta uusia käänteitä Transformaatiot koulutusjärjestelmässä : vertailukohteina Venäjä ja Etelä-Afrikka Bolognasta Kandahariin : harmonisoinnista ja opiskelun oikeudesta Opiskelijoiden kansanvälinen liikkuvuus globaalina ilmiönä ja tutkimuskohteena |
Hae kokoteksti |