Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Finna-arvio
Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen |
---|---|
Ulkoasu |
232 sivua : kuvitettu ; 22 cm Julkaistu myös e-kirjana ISBN 978-952-14-1686-6 Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 2011. - 3. p. 2015. |
Julkaisija |
Helsinki :
Talentum,
2011
|
Luokitus |
Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) Organisaatiotutkimus. Organisaatioteoria. Johtaminen (udkf 65.01) udkx 658 udkx 658.6 udkx 658.64 udkx 658.81/9 udkx 658.89 udkx 659.2 Johtamisen tekniikka ja menetelmät (ykl 69.11) Asiakaspalvelu. Myyntityö (ykl 69.34) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Hämeenlinna : Kariston kirjapaino) |
Lisätiedot | Janne Löytänä ja Katleena Kortesuo |
Verkkoaineisto |
Asiakaskokemus 978-952-14-1686-6 |
ISBN |
978-952-14-1611-8 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
EAN 9789521416118 |
Hae kokoteksti |