Tutkiva oppiminen ja pedagoginen asiantuntijuus
Finna-arvio
Tutkiva oppiminen ja pedagoginen asiantuntijuus
Tallennettuna:
Ulkoasu |
164 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Julkaisu perustuu Tampereen ammattikorkeakoulun ammatillisen opettajakorkeakoulun tutkivan oppimisen Topakka-hankkeeseen. Topakka-hanke. |
Julkaisija |
[Helsinki] : [Tampere] :
Okka ; Tampereen ammattikorkeakoulu, ammatillinen opettajakorkeakoulu,
2009
|
Sarja | Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiön - OKKA-säätiön julkaisuja Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, Tutkimuksia, ISSN 1456-0011; 15. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Saarijärvi : Saarijärven Offset) |
Lisätiedot | Henna Heinilä, Pekka Kalli, Kaarina Ranne (toim.) |
ISBN |
978-952-5264-81-4 Tampereen ammattikorkeakoulu, pehmeäkantinen 978-952-5508-19-2 Okka, pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
A1392374 |
Kontrolloimaton nimeke |
Innovatiivisuuden käsite kansainvälisessä kasvatustieteellisessä tutkimuksessa ja suomalaisten opetusalan asiantuntijoiden käsityksissä Kontekstuaalisuus tutkivan oppimisen avainkäsitteenä Ryhmät, ryhmädynamiikka ja tutkivan oppimisen prosessin johtaminen Topakka-hanke Emotionaalisuus tutkivan oppimisen prosessissa Kokemukset ja reflektio tutkivassa oppimisessa Yrittäjyyskoulutusta tutkivan oppimisen näkökulmasta Arvioinnin rajapinnat ja vertaisarvioinnin mahdollisuudet tutkivassa oppimisessa Arvioinnin tulkinnallinen ja prosessuaalinen luonne Tiedon rakentumista ja tutkivan oppimisen polkuja opettajaopiskelijoiden verkko-opinnoissa |
Hae kokoteksti |