Vuorovaikutusta luokkahuoneessa : näkökulmana keskustelunanalyysi
Finna-arvio
Vuorovaikutusta luokkahuoneessa : näkökulmana keskustelunanalyysi
Tallennettuna:
Ulkoasu |
331 sivua ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
Gaudeamus,
2007
|
Luokitus |
nlm LB udkx 371.33 udkx 801.7 udkx 37 udkx 371.311.3 udkx 316.66 udkx 371.3 Sosiaalinen käyttäytyminen. Sosiaalipsykologia (udkf 316.6) Suomen kieli (udkf 809.454.1) Kasvatuksen ja opetuksen organisaatio. Koulutoimi (udkf 371) Peruskoulut (ykl 38.52) Koululaitos (ykl 38.5) Sosiaalipsykologia (ykl 30.13) Opetusoppi (ykl 38.2) Sosiologia (ykl 30.1) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Yliopistopaino) |
Lisätiedot | toimittanut Liisa Tainio |
ISBN |
978-952-495-010-7 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
A1154148 |
Kontrolloimaton nimeke |
Luokkahuonevuorovaikutuksen tutkiminen : neuvoja työn eri vaiheisiin Näkökulmana keskustelunanalyysi Hei pojat lopettakaas nyt : opettajan työrauhavuorot oppitunnilla Pienryhmäkeskustelun toimintajaksot Tehtäväjaksojen ongelmien käsittely Opettaja kysyy ja oppilas vastaa - vai toisinpäin? Viittaaminen ja tehtäväjaksojen siirtymäkohdat Puheenvuoro oppilaalle Suomenoppija vastauspolulla : opetussyklin toteutuminen suomi toisena kielenä -oppitunnilla Opettajan kysymykset oppitunnilla Miten tutkia luokkahuoneen vuorovaikutusta keskustelunanalyysin keinoin? Viittaminen ja tehtäväjaksojen siirtymäkohdat Opettaja kysyy, oppilas vastaa - vai toisinpäin? Huumoria koulussa - kiusoittelu opettajan keinona suhtautua oppilaiden virheisiin Näkökulmana keskusteluanalyysi Miten tutkia luokkahuoneen vuorovaikutusta keskusteluanalyysin keinoin? Huumoria koulussa : kiusoittelu opettajan keinona suhtautua oppilaan virheisiin |
Hae kokoteksti |