Markkinoinnin käsikirja : analyysi, suunnittelu, toteutus ja seuranta
Finna-arvio
Markkinoinnin käsikirja : analyysi, suunnittelu, toteutus ja seuranta
Tallennettuna:
Ulkoasu |
XX, 640 s. : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Edellinen laitos 1982 Engl. alkuteos Marketing management. Suomennettu englanninkielisestä 6.painoksesta. |
Julkaisija |
Hki :
Rastor-julkaisut,
1990
|
Luokitus |
Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) udkx 339.13 udkx 339.13:65.012.4:658.8.012.12 udkx 65.012.4 udkx 658 udkx 658.012.2 udkx 658.5/.9 udkx 658.7/.8 udkx 658.8(035) udkx 658.8.011.1 udkx 658.8.011.1:658.8.012.2 udkx 658.8.012.12 udkx 658.8.012.2 udkx 658.8.012.2:658.8.011.1 Asiakaspalvelu. Myyntityö (ykl 69.34) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Gummerus) |
Lisätiedot | Philip Kotler ; [suom. Antti Ainamo, Henna Ranta] |
ISBN |
951-9415-53-X kovakantinen |
Hae kokoteksti |