Kuntabrändin kehittäminen : analyysi suomalaisten kaupunkiseutujen imagotyöstä kilpailukeinona: mitä uutta vaaditaan seutujen markkinoinnilta uudessa EU:ssa
Finna-arvio
Kuntabrändin kehittäminen : analyysi suomalaisten kaupunkiseutujen imagotyöstä kilpailukeinona: mitä uutta vaaditaan seutujen markkinoinnilta uudessa EU:ssa
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Analyysi suomalaisten kaupunkiseutujen imagotyöstä kilpailukeinona: mitä uutta vaaditaan seutujen markkinoinnilta uudessa EU:ssa |
---|---|
Ulkoasu |
113 sivua : kuvitettu, karttoja ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Nimiösivulla myös: Postdoc-tutkimus. |
Julkaisija |
Helsinki :
Suomen kuntaliitto,
2005
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Kuntatalon paino, 2006) |
Lisätiedot | Seppo Rainisto |
ISBN |
952-213-065-6 pehmeäkantinen |
Hae kokoteksti |