Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Nurminen, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., . . . 20423. (2023). Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa: Toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Nurminen, Sara, et al. Markkinoinnin Personointi Digitaalisissa Kanavissa: Toimenpiteet Ja Tehokkuus Kuluttajien Näkökulmasta. 2023.

MLA-viite

Nurminen, Sara, et al. Markkinoinnin Personointi Digitaalisissa Kanavissa: Toimenpiteet Ja Tehokkuus Kuluttajien Näkökulmasta. 2023.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Nurminen, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., . . . 20423. 2023. Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa: Toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.