Tietueen sitaatit
APA-viiteNurminen, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., . . . 20423. (2023). Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa: Toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta.
Chicago-tyylinen lähdeviittausNurminen, Sara, et al. Markkinoinnin Personointi Digitaalisissa Kanavissa: Toimenpiteet Ja Tehokkuus Kuluttajien Näkökulmasta. 2023.
MLA-viiteNurminen, Sara, et al. Markkinoinnin Personointi Digitaalisissa Kanavissa: Toimenpiteet Ja Tehokkuus Kuluttajien Näkökulmasta. 2023.
Harvard-tyylinen lähdeviittausNurminen, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., . . . 20423. 2023. Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa: Toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta.