Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?
Finna-arvio
Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
291 sivua : kuvitettu ; 22 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
[WSOY] : WSOYpro : Suomen ekonomiliitto,
2005
|
Sarja | Ekonomia |
Luokitus |
udkx 658.6 udkx 659.126:659.127 udkx 658.62 udkx 659.127 udkx 659.126 udkx 658.626 udkx 65.012.4 Organisaatiotutkimus. Organisaatioteoria. Johtaminen (udkf 65.01) Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Mainonta (ykl 69.35) Johtamisen tekniikka ja menetelmät (ykl 69.11) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Juva : WS Bookwell) |
Lisätiedot | Kirsti Lindberg-Repo |
ISBN |
951-0-31212-6 sidottu |
Standarditunnukset |
A1030335 |
Hae kokoteksti |