Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista
Finna-arvio
Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista |
Ulkoasu |
327, [2] s. : kuvitettu ; 24 cm |
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Teos koostuu artikkeleista, katso SISÄLTÖ-näyttö |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Koulutuksen tutkimuslaitos,
2006
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylän yliopistopaino) |
Lisätiedot | Timo Aarrevaara, Jatta Herranen (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 6 tietuetta |
ISBN |
951-39-2426-2 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Ohjausteoriat käytännössä : tietoteollisuuden lisätoimenpideohjelman toimeenpanoprosessi Mikä ohjaa henkilökohtaisten opintosuunnitelmien käyttöönottoa ja kehittämistä yliopistoissa? : makro- ja mikrotason odotushorisontteja Tehoyliopiston dilemmat ja yliopisto-opettajan arki Virallinen, paikallinen vai piiloinen opetussuunnitelma : mikä ohjaa korkeakouluopiskelijaa? Tasa-arvo etenee hitaasti? : yliopisto-opiskelijoiden sosiaalinen tausta 2000-luvun alun Suomessa Mikä ohjaa väitöskirjojen arviointia? Tulosohjaus ja arviointi muoteina ja menestystarinoina Moniulotteinen lähestymistapa yliopistojen hallinnon tietojärjestelmien arvioinnissa Yliopistojohtaminen ja koulujohtaminen osaamisen johtamisena Ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon kehittämisprosessi Mikä ohjaa oppimisprosessia ammattikorkeakoulussa? : esimerkkinä sosiaalialan koulutusohjelman asiakastyön harjoittelu Kiina ja suomalainen korkeakoulupolitiikka Bolognan juna ja junan ohjaus, eli voiko kehitystä suistaa raiteiltaan? Duaalimaalin rajoilla? : yliopistot ja ammattikorkeakoulut yliopistokeskusalueilla Tulosaohjaus ja arviointi muoteina ja menestystarinoina Mikä ohjaa väitöskirjan arviointia? Ammattikorkeakoulujen asema duaalijärjestelmässä Kuka yliopistoa ohjaa? : yliopistoko itse koulun penkillä? Epistemologinen moninaisuus ja tunteet tutkijakoulutuksen haasteena Ohjaaja, opettaja vai tutkija : mikä ohjaa opinnäytteen ohjaamista? Ohjauskäsityksen muutos Jyväskylän yliopiston avoimessa yliopistossa |
Hae kokoteksti |