Service management and marketing : a customer relationship management approach
Finna-arvio
Service management and marketing : a customer relationship management approach
Tallennettuna:
Ulkoasu |
x, 394 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Hanken, Swedish School of Economics and Business Administration, Finland. Lisäpainokset: Reprinted 2001, 2003, 2004, 2005. Loppuunmyyty |
Julkaisija |
Chichester :
Wiley,
2001.
|
Luokitus |
udkx 55.012.4 udkx 65.012.4 udkx 658.64 udkx 658.64:658.8:65.012.4 udkx 658.8.011 udkx 658.81 Organisaatiotutkimus. Organisaatioteoria. Johtaminen (udkf 65.01) Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) Johtamisen tekniikka ja menetelmät (ykl 69.11) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Asiakaspalvelu. Myyntityö (ykl 69.34) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Christian Grönroos |
ISBN |
0-471-72034-8 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
A customer relationship management approach |
Hae kokoteksti |