Kansainvälisen kauppakamarin Internet-mainonnan ja -markkinoinnin ohjeet 1998 : interaktiivisissa viestimissä (Internet, WorldWideWeb, suorakäyttöiset palvelut, sähköiset verkot) tapahtuvan vastuullisen mainonnan ja markkinoinnin periaatteita = ICC revised guidelines on advertising and marketing on the Internet 1998 : principles for responsible advertising and marketing over the Internet, World Wide Web, online services and electronical networks. Mainonnan kansainväliset perussäänöt 1997 = International code of advertising practice 1997
Finna-arvio
Kansainvälisen kauppakamarin Internet-mainonnan ja -markkinoinnin ohjeet 1998 : interaktiivisissa viestimissä (Internet, WorldWideWeb, suorakäyttöiset palvelut, sähköiset verkot) tapahtuvan vastuullisen mainonnan ja markkinoinnin periaatteita = ICC revised guidelines on advertising and marketing on the Internet 1998 : principles for responsible advertising and marketing over the Internet, World Wide Web, online services and electronical networks. Mainonnan kansainväliset perussäänöt 1997 = International code of advertising practice 1997
Tallennettuna:
Ulkoasu |
32 sivua ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti suomi |
Huomautukset |
Kansinimeke: Internet-mainonnan kansainväliset ohjeet. |
Julkaisija |
Helsinki :
Kansainvälisen kauppakamarin (ICC) Suomen osasto : Mainostajien liitto,
1998
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Ykkös-offset) |
ISBN |
952-5262-01-4 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Mainonnan kansainväliset perussäännöt 1997 International code of advertising practice 1997 ICC revised guidelines on advertising and marketing on the Internet 1998 Internet-mainonnan kansainväliset ohjeet |
Hae kokoteksti |