Lärarfunktionen och rollen, särskilt klassläraren, i belysning av utvecklingen inom grundskolan och lärarutbildningen : en utbilningsteknologisk (mål-medel-) planering under 1970- och 1980-talen
Finna-arvio
Lärarfunktionen och rollen, särskilt klassläraren, i belysning av utvecklingen inom grundskolan och lärarutbildningen : en utbilningsteknologisk (mål-medel-) planering under 1970- och 1980-talen
Tallennettuna:
Ulkoasu |
[4], 98 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
ruotsi |
Alkuteoksen kieli |
ruotsi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 1989. Det egentliga undervisnings- och fostringsarbetet omhänderhas av lärarna, som i undervisningen skall följa den fastställda läroplanen. |
Julkaisija |
Hki :
Helsingin yliopiston kasvatustieteen laitos,
1987.
|
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston kasvatustieteen laitos, ISSN 0356-6943; 115 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Jarl Stormbom |
ISBN |
951-45-4397-1 nidottu |
Hae kokoteksti |