Voisiko lukio kannustaa oppilaitaan nykyistä enemmän? : opiskeluminäkuva ja ylioppilaskirjoituksissa menestyminen : kvasikokeellinen tutkimus opiskeluminäkuvaan vaikuttamisesta
Voisiko lukio kannustaa oppilaitaan nykyistä enemmän? : opiskeluminäkuva ja ylioppilaskirjoituksissa menestyminen : kvasikokeellinen tutkimus opiskeluminäkuvaan vaikuttamisesta
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
[5], 250 s., [1] irtol. : kuvitettu ; 30 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Väitösk. lisäksi 1 irtol. Tekijän ensisijainen nimenmuoto Ilse Eriksson-Stjernberg. |
Julkaisija |
Hki :
Helsingin yliopiston kasvatustieteen laitos,
1981.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Helsingin yliopisto |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston kasvatustieteen laitos, ISSN 0356-6943; no. 88. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Ilse Stjernberg |
ISBN |
951-45-2244-3 nidottu |
Hae kokoteksti |