Nykyaikainen markkinointi
Finna-arvio
Nykyaikainen markkinointi
Tallennettuna:
Ulkoasu |
283 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
1.-2. p. 1993. 1.-3. p. 1993. 1.-4. p. 1995. Lisäpainokset: 2. p. 1993. - 3. p. 1993 - 4. p. 1995. - [Lisäp.] 1997. - 6. p. 1998. Lisäpainokset: 2.-3. p. 1993. - 4. p. 1995. - [Lisäp.] 1997. - 6. p. 1998. Lisäpainokset: 3. uppl. 1993. - 4. p. 1995. - [lisäp.] 1997. Lisäpainokset: 4. p. 1995. Lisäpainokset: 2. p. 1993. - 3. p. 1993 - 4. p. 1995. - [Lisäp.] 1997. |
Julkaisija |
[Espoo] :
Weilin + Göös,
1992
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Gummerus) |
Lisätiedot | Timo Rope, Irma Vahvaselkä ; [piirrokset: Jari Koski ja Marja Huostila] |
ISBN |
951-35-5360-4 sidottu |
Hae kokoteksti |