A whole-school intervention framework for enhancing social and emotional skills in secondary schools through arts-integrated practices : research report from the REIMAGINED project
Finna-arvio
A whole-school intervention framework for enhancing social and emotional skills in secondary schools through arts-integrated practices : research report from the REIMAGINED project
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Reimagined : a whole-school intervention framework for enhancing social and emotional skills in secondary schools through arts-integrated practices |
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (81 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Päänimeke kannessa Reimagined. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Finnish Institute for Educational Research,
2023.
|
Sarja | Raportteja ja työpapereita / Koulutuksen tutkimuslaitos, ISSN 2954-1344; 3. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Kristof Fenyvesi & Takumi Yada (eds.) ; authors: Takumi Yada, Kristof Fenyvesi, Matias Mäki-Kuutti, Orsolya Tuba, Ioanna Papadopoulou, Despoina Gligori, Vassilis Mitropoulos, Elisa Carboni, Valentina Ciarpaglini, Dóra Vera Halász, Virág Suhajda |
ISBN |
978-951-39-9653-6 PDF |
DOI | 10.17011/ktl-rt/3 |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Käyttöehdot | Creative Commons
CC BY-NC 4.0
|
Standarditunnukset |
doi 10.17011/ktl-rt/3 |
Hae kokoteksti |