Dancing/reading/writing : performative potentials of intra-active teaching pedagogies expanding literacy education
Dancing/reading/writing : performative potentials of intra-active teaching pedagogies expanding literacy education
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
117 sivua, 91 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
ruotsi |
Huomautukset |
Sammanfattningsdel + 4 artiklar. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. På titelsidan även: Education, Faculty of Education and Welfare Studies, Åbo Akademi University. |
Julkaisija |
Turku, Finland :
Åbo Akademi University,
2020.
|
Opinnäyte | Doktorsavhandling : Åbo Akademi, Fakulteten för pedagogik och välfärdsstudier, Pedagogik, 2020 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Turku, Finland : Painosalama Oy |
Lisätiedot | Sofia Jusslin |
Onlineresurs (PDF) |
9789521239984 |
Verkkoaineisto |
978-952-12-3998-4 |
ISBN |
978-952-12-3997-7 nidottu |
Hae kokoteksti |