Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development
Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (127 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 1 eripainos. Puuttuu sivut 29-50, 71-108. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
[2021]
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, 1999 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 155. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Marja-Leena Laakso |
Digitoitu manifestaatiosta |
Laakso, Marja-Leena. Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development. Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1999. 9513905543 |
ISBN |
978-951-39-8021-4 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |