Coherence making in large-scale curriculum reform : how do educational stakeholders perceive curriculum coherence and why does it matter?
Coherence making in large-scale curriculum reform : how do educational stakeholders perceive curriculum coherence and why does it matter?
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
87 sivua : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 72. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Jenni Sullanmaa |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-5963-2 |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia lähdeviitteitä. |
ISBN |
978-951-51-5962-5 nidottu |
Hae kokoteksti |