Exploring consumer motivations, engagement and customer value in online brand communities : a perspective from tourism, travel and hospitality services
Exploring consumer motivations, engagement and customer value in online brand communities : a perspective from tourism, travel and hospitality services
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
98 sivua, 73 sivua useina numerointijaksoina, 20 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Language |
English |
Language of Original Work |
English |
Language of Abstract |
Finnish |
Item Description |
Moniste. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. |
Publisher |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi, 2020 |
Series | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 203. |
Subjects | |
Manufacturer | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Additional Information | Dandison C. Ukpabi |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-8109-9 |