Exploring consumer motivations, engagement and customer value in online brand communities : a perspective from tourism, travel and hospitality services
Exploring consumer motivations, engagement and customer value in online brand communities : a perspective from tourism, travel and hospitality services
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
98 sivua, 73 sivua useina numerointijaksoina, 20 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Moniste. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi, 2020 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 203. |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Dandison C. Ukpabi |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-8109-9 |