Pre-service subject teachers constructing pedagogical language knowledge in collaboration
Pre-service subject teachers constructing pedagogical language knowledge in collaboration
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
115 sivua, 55 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Moniste. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2019 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 158. |
Aiheet | |
Metodologia | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Eija Aalto |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-7950-8 |