Towards a relational conceptualisation of teacher autonomy : narrative research on the autonomy perceptions of upper-secondary school teachers in different contexts
Towards a relational conceptualisation of teacher autonomy : narrative research on the autonomy perceptions of upper-secondary school teachers in different contexts
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
138 sivua, 52 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Language |
Finnish |
Language of Abstract |
eng fin |
Item Description |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Publisher |
Oulu :
University of Oulu,
2019.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Oulun yliopisto, Oulun yliopiston tutkijakoulu, kasvatustieteiden tiedekunta, Opettajat, opettaminen ja kasvatusyhteisöt, kasvatustiede, 2019 |
Series | Acta Universitatis Ouluensis, E, ISSN 0355-323X; 185. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | Tampere : Juvenes Print |
Additional Information | Audrey Paradis |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-62-2323-0 |
ISBN |
978-952-62-2322-3 nidottu |
Get full text |