Towards a relational conceptualisation of teacher autonomy : narrative research on the autonomy perceptions of upper-secondary school teachers in different contexts
Towards a relational conceptualisation of teacher autonomy : narrative research on the autonomy perceptions of upper-secondary school teachers in different contexts
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
138 sivua, 52 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Oulu :
University of Oulu,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Oulun yliopisto, Oulun yliopiston tutkijakoulu, kasvatustieteiden tiedekunta, Opettajat, opettaminen ja kasvatusyhteisöt, kasvatustiede, 2019 |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, E, ISSN 0355-323X; 185. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Tampere : Juvenes Print |
Lisätiedot | Audrey Paradis |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-62-2323-0 |
ISBN |
978-952-62-2322-3 nidottu |
Hae kokoteksti |