'Kumpi oli positiivine? Hyvä vai huono?' : vahvuuslähtöisen ja oppilaan sosioemotionaalista kompetenssia tukevan mallin luominen kouluyhteisöön
'Kumpi oli positiivine? Hyvä vai huono?' : vahvuuslähtöisen ja oppilaan sosioemotionaalista kompetenssia tukevan mallin luominen kouluyhteisöön
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
135 sivua, 6 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Joensuu :
University of Eastern Finland,
2018.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Itä-Suomen yliopisto, Joensuu, 2018 |
Sarja | Publications of the University of Eastern Finland, Dissertations in education, humanities, and theology, ISSN 1798-5625; 122. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia |
mixed method
|
Valmistaja | Joensuu : Lasermedia Oy |
Lisätiedot | Juuso Pursiainen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-61-2777-4 |
ISBN |
978-952-61-2776-7 nidottu |
Hae kokoteksti |