Developing interactive network branding in business markets : case studies of SMEs from developed and emerging business markets
Developing interactive network branding in business markets : case studies of SMEs from developed and emerging business markets
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
205 sivua : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng swe |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja neljä eripainosta. Nimiösivulla myös: International marketing. |
Julkaisija |
Turku :
Åbo Akademi University,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Åbo Akademi, fakulteten för samhällsvetenskaper och ekonomi, internationell marknadsföring, 2017 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Valmistaja | Turku, Finland : Painosalama Oy |
Lisätiedot | Nikolina Koporcic |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
978-952-12-3632-7 |
ISBN |
978-952-12-3631-0 nidottu |
Hae kokoteksti |