Kun perusopetuksen oppilaat oireilevat psyykkisesti : opettajien kokemuksia
Kun perusopetuksen oppilaat oireilevat psyykkisesti : opettajien kokemuksia
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (158 sivua) : kuvitettu Julkaistu myös painettuna |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka, 2017 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 575. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia |
Fenomenologis-hermeneuttinen tutkimus.
|
Lisätiedot | Terhi Ojala |
Painettu |
978-951-39-6951-6 |
ISBN |
978-951-39-6952-3 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |