The role of parents' and teachers' child-related competence beliefs in the development of students' self-concept of ability
The role of parents' and teachers' child-related competence beliefs in the development of students' self-concept of ability
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (48 sivua, 30 sivua useina numerointijaksoina) Julkaistu myös painettuna |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta. Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia, 2017 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 579. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Laura Pesu |
Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta) |
978-951-39-6974-5 |
ISBN |
978-951-39-6975-2 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |