Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (178 sivua) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2014.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 503. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Jacqueline Jere-Folotiya |
Painettu |
Jere-Folotiya, Jacqueline. Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition 9789513958008 |
Järjestelmävaatimukset |
World Wide Web |
ISBN |
978-951-39-5801-5 pdf |
Hae kokoteksti |