Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä : lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Finna rating
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä : lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Saved in:
Physical Description |
54 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 978-952-5963-31-1 (PDF)) |
---|---|
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Language of Abstract |
English |
Item Description |
Nimiösivulla myös: "Tendery vyigryvaûtsâ tol'ko v restorane" = "Tenderit voitetaan ravintolassa" ; "Ne podmažeš' - ne poedeš'" = "Autolla ei aja ellei tätä voitele". |
Publisher |
Kotka :
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu,
2012
|
Series | Julkaisuja / Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Sarja B, Tutkimuksia ja raportteja, ISSN 1239-9094; nro 76. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | (Tampere : Tammerprint) |
Additional Information | Ilmari Larjavaara |
ISBN |
978-952-5963-30-4 nidottu |
Get full text |