Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä : lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Finna-arvio
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä : lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Tallennettuna:
Ulkoasu |
54 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 978-952-5963-31-1 (PDF)) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Nimiösivulla myös: "Tendery vyigryvaûtsâ tol'ko v restorane" = "Tenderit voitetaan ravintolassa" ; "Ne podmažeš' - ne poedeš'" = "Autolla ei aja ellei tätä voitele". |
Julkaisija |
Kotka :
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu,
2012
|
Sarja | Julkaisuja / Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Sarja B, Tutkimuksia ja raportteja, ISSN 1239-9094; nro 76. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Tammerprint) |
Lisätiedot | Ilmari Larjavaara |
ISBN |
978-952-5963-30-4 nidottu |
Hae kokoteksti |