Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti
Finna-arvio
Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti
Tallennettuna:
Ulkoasu |
verkkoaineisto (45 sivua) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
DimarK-hanke (Digitaalinen markkinointiviestintä pk-yrityksissä). |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu,
2012.
|
Sarja | Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, ISSN 1799-3059; n:o 189. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Heini Lipiäinen & Heikki Karjaluoto |
Painettu |
Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti 9789513949389 |
ISBN |
978-951-39-4939-6 PDF |
Hae kokoteksti |