Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation
Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (118, [96] sivua) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (118 s.) ja 5 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2013.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 459. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Josephine Moate |
Painettu |
Moate, Josephine. Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation 9789513950330 |
Järjestelmävaatimukset |
World Wide Web |
ISBN |
978-951-39-5034-7 PDF |
Hae kokoteksti |