Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens
Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (96 sivua) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (96 s.). |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2012.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 447. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Eija Pakarinen |
Painettu |
Pakarinen, Eija. Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens 9789513948658 |
Järjestelmävaatimukset |
World Wide Web |
ISBN |
978-951-39-4866-5 PDF |
Hae kokoteksti |