Harnessing web 2.0 for business to business marketing : litterature review and an empirical perspective from Finland
Finna-arvio
Harnessing web 2.0 for business to business marketing : litterature review and an empirical perspective from Finland
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Litterature review and an empirical perspectrive from Finland |
---|---|
Ulkoasu |
72 sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-42-9120-3 (PDF) |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Oulu :
University of Oulu,
2009
|
Sarja | Working papers / Faculty of Economics and Business Administration, University of Oulu, ISSN 1459-8418; no. 29. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Oulu] : Oulu University Press) |
Lisätiedot | Tuula Lehtimäki, Jari Salo, Heidi Hiltula, Mikko Lankinen |
ISBN |
978-951-42-9119-7 nidottu |
Hae kokoteksti |