Ainutkertainen oppija : erilaisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen
Finna-arvio
Ainutkertainen oppija : erilaisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen
Tallennettuna:
Ulkoasu |
244 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 2012. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
PS-kustannus,
2009
|
Sarja | Opetus 2000 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Juva : WS Bookwell) |
Lisätiedot | Oiva Ikonen & Ansaliina Krogerus (toim.) |
Verkkoaineisto |
9789524516914 |
ISBN |
978-952-451-420-0 nidottu |
Kaupallinen saatavuus |
Loppuunmyyty |
Standarditunnukset |
A1417864 |
Kontrolloimaton nimeke |
Erilaisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen Oppilaan oikeus saada varhaista ja ennalta ehkäisevää tukea ja erityisopetusta vahvistuu Opiskelun tuen järjestäminen käytännössä Strategia kunnan, koulun ja oppilaan tasolla Tutkimus lisää ymmärrystä yksilöllisen tuen tarpeesta ADHD-lapsen kohtaaminen Alisuoriutuminen ei ole pysyvä olotila Tyttö- ja poikapedagogiikka - uusi mahdollisuus vai askel taaksepäin Kielen kehityksen vaikeudet ja onnistunut integraatio Prosessianalyysiin perustuva luku- ja kirjoitustaidon arviointi lukiopetuksen perustana Lukemisen vaikeuksien kuntoutus Lukivaikeudet ja koulumenestys Ajattelun ja ongelmanratkaisutaitojen kehittäminen Hyveiden oppiminen Sosiaalinen media ja virtuaalimaailmat opetuskäytössä Tarkkaavaisuuden pulmat ja ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmennus Erityisen tuen palveluverkosto tukee lähikouluperiaatteen toteutumista Erityisopettajuus muutoksessa Muutospuheesta osaamisen sovittamiseen - opettaja työnsä kokijana ja tekijänä Pienin askelin kohti inkluusiota Tasa-arvoinen ja yksilöllinen oppilaan arviointi Erityisopettajus muutoksessa |
Hae kokoteksti |