Customer information usage and its effect on seller company's customer performance in business-to-business markets : an empirical study
Customer information usage and its effect on seller company's customer performance in business-to-business markets : an empirical study
Tallennettuna:
Ulkoasu |
152 sivua : kuvitettu ; 25 cm Myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-564-606-4 (PDF)) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Turku :
Turku School of Economics,
2008.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Turun kauppakorkeakoulu |
Sarja | Turun kauppakorkeakoulu, Sarja A, 6:2008. Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 6:2008. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Minna Rollins |
ISBN |
978-951-564-605-7 nidottu |
Hae kokoteksti |