Neljäsluokkalaisten lasten tuottava kirjoittaminen : atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua
Neljäsluokkalaisten lasten tuottava kirjoittaminen : atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua
Tallennettuna:
Ulkoasu |
50 sivua |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Tutkimus on osa Eskareista epuiksi -nimisenä alkanutta ja Koulutaitojen ja -motivaation kehitys -nimisenä jatkuvaa pitkittäistutkimusta. |
Julkaisija |
Jyväskylä,
2006.
|
Opinnäyte | Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos |
Aiheet | |
Lisätiedot | Hanna-Liisa Nordling |
Kontrolloimaton nimeke |
Atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua Eskareista epuiksi Koulutaitojen ja -motivaation kehitys |