Varhaiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä
Finna-arvio
Varhaiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä
Tallennettuna:
Ulkoasu |
448 s. ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Jyväskylä] :
Atena,
1999
|
Luokitus |
udkx 001.8 udkx 303 udkx 303.02 udkx 303.6 udkx 37.012 udkx 372.3 udkx 373.2 Kasvatus. Opetus. Koulutus (udkf 37) Lastenhuolto. Lastensuojelu. Päivähoito. Nuortenhuolto (udkf 364-053.2) Tietoteoria. Tiedeoppi (ykl 16) Tiedeoppi. Tieteenfilosofia (ykl 16.7) Perhepolitiikka (ykl 37.4) Päivähoito (ykl 37.41) Kasvatus. Opetus. Kasvatustiede (ykl 38) ykl 38.01 ykl 38.013 Perhe- ja kotikasvatus (ykl 38.1) Opiskelutekniikka (ykl 38.3) ykl 38.101 ykl 37.4101 Esiopetus (ykl 38.51) z HIS:15.3.1 |
Aiheet | |
Valmistaja | (Gummerus) |
Lisätiedot | toim. Isto Ruoppila ... [ja muita] |
Sisältö/kappaleet | 1 tietuetta |
ISBN |
951-796-180-4 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Lasten tutkimuksen eettisiä kysymyksiä Historian tutkimuksesta paikallisen päivähoidon vaiheisiin Vuoropuhelua lähihistorian dokumenttien kanssa Diskurssianalyyttinen lähestymistapa dokumenttiaineistoon Aineistolähtöinen tutkimus välineenä varhaiskasvatuksen asiantuntijuuden ymmärtämiseen Varhaiskasvatus lastentarhanopettajan silmin : narratiivis-elämäkerrallinen tutkimus varhaiskasvatukessa Työtä ja työkasvatusta käsittelevien tekstien sisällön analyysi laadullisen paradigman valossa Osallistuva kvalitatiivinen lähestymistapa kolmea vuotta nuorempien lasten päivähoidon tutkimuksessa Haastattelu lapsen ja aikuisen kohtaamisena : kokemuksia lasten pelkojen tutkimuksesta Lapsi ja osallistuva havainnoiminen Lasten vuorovaikutuksen havainnointi päiväkodissa Portfolio tutkimusmenetelmänä lapsuuden kasvu- ja oppimisympäristöissä Alle kolmevuotiaiden lasten päivähoidon sisäinen kehittäminen Motoristen perustaitojen ja fyysisen aktiivisuuden tutkiminen Lasten ja ikäihmisten vuorovaikutuksen vaikutukset 4-6 -vuotiaiden lasten ikäasenteisiin ja kehitykseen sekä ikäihmisten kokemaan toimintakykyyn Kansainvälinen vertaileva tutkimus varhaiskasvatuksessa Sosiaalis-kulttuurinen lapsen kehittymisen ja oppimisen analyysi : IEA preprimary -projekti Kulttuurien välisen tutkimuksen metodisia haasteita |
Hae kokoteksti |