Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Salonen, V., Munnukka, J., Karjaluoto, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Markkinointi, . . . Marketing. (2020). The role of fundamental motivations in willingness-to-pay online. Elsevier.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Salonen, Ville, Juha Munnukka, Heikki Karjaluoto, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Markkinointi, Basic or discovery scholarship, ja Marketing. The Role of Fundamental Motivations in Willingness-to-pay Online. Elsevier, 2020.

MLA-viite

Salonen, Ville, et al. The Role of Fundamental Motivations in Willingness-to-pay Online. Elsevier, 2020.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Salonen, V., Munnukka, J., Karjaluoto, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Markkinointi, . . . Marketing. 2020. The role of fundamental motivations in willingness-to-pay online. Elsevier.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.