Tietueen sitaatit
APA-viiteSalonen, V., Munnukka, J., Karjaluoto, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Markkinointi, . . . Marketing. (2020). The role of fundamental motivations in willingness-to-pay online. Elsevier.
Chicago-tyylinen lähdeviittausSalonen, Ville, Juha Munnukka, Heikki Karjaluoto, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Markkinointi, Basic or discovery scholarship, ja Marketing. The Role of Fundamental Motivations in Willingness-to-pay Online. Elsevier, 2020.
MLA-viiteSalonen, Ville, et al. The Role of Fundamental Motivations in Willingness-to-pay Online. Elsevier, 2020.
Harvard-tyylinen lähdeviittausSalonen, V., Munnukka, J., Karjaluoto, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Markkinointi, . . . Marketing. 2020. The role of fundamental motivations in willingness-to-pay online. Elsevier.