Tietueen sitaatit
APA-viiteSavolainen, S., Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., Markkinointi, & 20423. (2018). Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin: Case Nespresso.
Chicago-tyylinen lähdeviittausSavolainen, Saara, Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, ja 20423. Blogimainonnan Uskottavuuden Vaikutus Suosittelu- Ja Brändiasenteisiin: Case Nespresso. 2018.
MLA-viiteSavolainen, Saara, et al. Blogimainonnan Uskottavuuden Vaikutus Suosittelu- Ja Brändiasenteisiin: Case Nespresso. 2018.
Harvard-tyylinen lähdeviittausSavolainen, S., Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., Markkinointi & 20423. 2018. Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin: Case Nespresso.