Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Savolainen, S., Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., Markkinointi, & 20423. (2018). Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin: Case Nespresso.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Savolainen, Saara, Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, ja 20423. Blogimainonnan Uskottavuuden Vaikutus Suosittelu- Ja Brändiasenteisiin: Case Nespresso. 2018.

MLA-viite

Savolainen, Saara, et al. Blogimainonnan Uskottavuuden Vaikutus Suosittelu- Ja Brändiasenteisiin: Case Nespresso. 2018.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Savolainen, S., Kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., Markkinointi & 20423. 2018. Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin: Case Nespresso.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.