Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Tanttu, T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., . . . 20423. (2017). Measuring consumer brand engagement on social media with annoyance as a moderator.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Tanttu, Tuomo, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, Marketing, ja 20423. Measuring Consumer Brand Engagement on Social Media with Annoyance as a Moderator. 2017.

MLA-viite

Tanttu, Tuomo, et al. Measuring Consumer Brand Engagement on Social Media with Annoyance as a Moderator. 2017.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Tanttu, T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., . . . 20423. 2017. Measuring consumer brand engagement on social media with annoyance as a moderator.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.