Tietueen sitaatit
APA-viiteBirkman, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., . . . 2043. (2017). Engagement through content marketing in corporate blogs.
Chicago-tyylinen lähdeviittausBirkman, Henna, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Viestinnän johtaminen, Corporate Communication, ja 2043. Engagement Through Content Marketing in Corporate Blogs. 2017.
MLA-viiteBirkman, Henna, et al. Engagement Through Content Marketing in Corporate Blogs. 2017.
Harvard-tyylinen lähdeviittausBirkman, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., yliopisto, J., . . . 2043. 2017. Engagement through content marketing in corporate blogs.
Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.