Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004 : matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?
Finna-arvio
Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004 : matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
255 sivua : kuvitettu Julkaistu myös verkkoaineistona Myös verkkoaineistona (ISBN 951-42-7887-9 (PDF)) Myös verkkoaineistona (ISBN 951-42-7887-9) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Osa artikkeleista englanniksi. |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopisto,
2005.
|
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, Series E, Scientiae rerum socialium, ISSN 0355-323X; 80. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | toimittaneet Lasse Jalonen, Tapio Keranto & Kari Kaila |
Verkkoaineisto |
951-42-7887-9 |
ISBN |
951-42-7886-0 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
XXII Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association, November 25-26, 2004, Oulu, Finland : competence of mathematics and science teachers - a challenge or opportunity? Tulevien opettajien tasogeometrisen tiedon ja päätelmien tasosta : tapauksena nelikulmiohierarkia ja eräät muut tasogeometriset objektit Training the teachers teaching mathematics in Estonia Pitkän matematiikan opiskelijoiden matemaattisen osaamisen piirteitä Perusasteen alaluokkien oppilaiden valon häviämiselle antamien selitysten metaforat Pedagogical implications of the knowledge distinction conceptual vs. procedural Orientaatiokäsite Pjotr Galperinin oppimisen teoriassa ja sen merkitys matematiikan opetuksessa Opiskelijoiden käsityksiä orgaanisen ja epäorgaanisen aineen palamisesta Opiskelijapalaute matemaattisten aineiden opettajakoulutuksen kehittämisen lähtökohtana On productive mathematical thought processes and understanding two case studies from teaching fractions On problems and their interpretations Millä tavalla matematiikka-ahdistusta potevat luokanopettajaopiskelijat puolustavat matemaattista identiteettiään? Mathematics between its two faces Matematiikka kielenä ja kielikasvatuksena Matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus? Luokanopettajien matematiikkakuvan rakenteesta Luokanopettajan luonnontieteellisen täydennyskoulutuksen koulutusmetaforat Lukion fysiikan opetuksen työtavat ja niiden monipuolistaminen : Survey-tutkimus opiskelijoiden käsityksistä Kuuntelemistasot opettajan ja oppilaan vuorovaikutuksessa matematiikan tunnilla Keskustelu fysiikan opetuksen kokeellisuudesta ammattijulkaisuissa 1937-1970 Erotusmenetelmien opettaminen integroimalla kemian, kuvataiteen ja käsityön opetus luonnonvärien kontekstissa Competence of mathematics and science teachers - a challenge or opportunity? 11-year-olds' use of mental imagery in solving mathematics test questions Matemaattisten aineiden opettajien taitotieto - haaste vai mahdollisuus? |
Hae kokoteksti |