Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana : markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista
Finna rating
Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana : markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista
Saved in:
Physical Description |
200 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Language of Abstract |
English |
Publisher |
Rovaniemi :
Lapin yliopisto,
2003.
|
Series | Lapin yliopiston taloustieteellisiä julkaisuja, B, Tutkimusraportteja ja selvityksiä, ISSN 1235-6921; 9. |
Classification | |
Subjects | |
Additional Information | Juha Panula |
ISBN |
951-634-900-5 nidottu |
Get full text |