Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana : markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista
Finna-arvio
Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana : markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista
Tallennettuna:
Ulkoasu |
200 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Rovaniemi :
Lapin yliopisto,
2003.
|
Sarja | Lapin yliopiston taloustieteellisiä julkaisuja, B, Tutkimusraportteja ja selvityksiä, ISSN 1235-6921; 9. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Juha Panula |
ISBN |
951-634-900-5 nidottu |
Hae kokoteksti |