Tietueen sitaatit
APA-viitePanula, J. (2003). Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana: Markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista. Lapin yliopisto.
Chicago-tyylinen lähdeviittausPanula, Juha. Markkinointi Onnen Sanansaattajana Ja Kurjuuden Kuninkaana: Markkinoinnin Ja Onnellisuuden Välinen Suhde : Teoreettis-empiiristä Tarkastelua Ja Tulkintoja Kuluttajien Vuotta 2020 Koskevista Kuvitelmista. Rovaniemi: Lapin yliopisto, 2003.
MLA-viitePanula, Juha. Markkinointi Onnen Sanansaattajana Ja Kurjuuden Kuninkaana: Markkinoinnin Ja Onnellisuuden Välinen Suhde : Teoreettis-empiiristä Tarkastelua Ja Tulkintoja Kuluttajien Vuotta 2020 Koskevista Kuvitelmista. Lapin yliopisto, 2003.
Harvard-tyylinen lähdeviittausPanula, J. 2003. Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana: Markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista. Rovaniemi: Lapin yliopisto.