Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Panula, J. (2003). Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana: Markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista. Lapin yliopisto.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Panula, Juha. Markkinointi Onnen Sanansaattajana Ja Kurjuuden Kuninkaana: Markkinoinnin Ja Onnellisuuden Välinen Suhde : Teoreettis-empiiristä Tarkastelua Ja Tulkintoja Kuluttajien Vuotta 2020 Koskevista Kuvitelmista. Rovaniemi: Lapin yliopisto, 2003.

MLA-viite

Panula, Juha. Markkinointi Onnen Sanansaattajana Ja Kurjuuden Kuninkaana: Markkinoinnin Ja Onnellisuuden Välinen Suhde : Teoreettis-empiiristä Tarkastelua Ja Tulkintoja Kuluttajien Vuotta 2020 Koskevista Kuvitelmista. Lapin yliopisto, 2003.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Panula, J. 2003. Markkinointi onnen sanansaattajana ja kurjuuden kuninkaana: Markkinoinnin ja onnellisuuden välinen suhde : teoreettis-empiiristä tarkastelua ja tulkintoja kuluttajien vuotta 2020 koskevista kuvitelmista. Rovaniemi: Lapin yliopisto.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.